Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΠΑΡΕΙΣΑΚΤΑ

ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟ


Λατρεύω την αγάπη
γιατί με κάνει να σκέφτομαι


Λατρεύω την σκέψη
γιατί με οδηγεί στην πράξη


Λατρεύω την πράξη
γιατί με κάνει ελεύθερο
να σκέφτομαι και ν'αγαπώ.


Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ


Κύκλος
παρείσακτος στη Λογική
και στην ευθεία σκέψη
αυξάνει τη διάμετρό του
με το πάθος μου


ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ


Τα χέρια μου αποκαλύπτουν
μυστικές δεντροστοιχίες
λιθογραφίες
μνήμες
στιγμών που δεν περιλαμβάνονται 
στα ημερολόγια


Τα χέρια μου καλύπτουν
τη φωτιά
όταν παιδεύεις το σκοτάδι
όταν πλαγιάζεις πλάι μου
όταν με χάνεις
κι ανησυχείς


ΙΣΧΥΡΗ ΘΕΛΗΣΗ


Κανείς
δεν μπορεί να σταματήσει
τη μοναχική μου
πορεία
προς τα ενδότερα
κι ανεξερεύνητα βάθη
του κορμιού
Σου.


ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΙΔΙΑ


Νέοι,
σχεδόν παιδιά
δι'ολίγα χρήματα
προσφέρουν Μύθους
χρήσεως ιδιωτικής
που όμως δεν συντηρούνται
γραπτώς είτε
προφορικώς
δια να ενσωματωθούν
εις τες ευγενικές του έθνους
παραδόσεις.

Μυθολογία Δεύτερη, Μάνος Χατζιδάκις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου