Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Εντίθ Πιάφ

"Non je ne regrette rien!"

Τίποτα, απολύτως τίποτα ...
Όχι δε μετανιώνω για τίποτα ...

Ούτε για το καλό που μου έχουν κάνει
Ούτε για το κακό,
Τίποτα δε με νοιάζει!

Τίποτα, απολύτως τίποτα ...
Όχι δεν μετανιώνω για τίποτα ...

Πλήρωσα ...
Τελείωσα ...
Τα ξέχασα ...
Το παρελθόν δε με νοιάζει.

Και τις αναμνήσεις μου
Όλες τις έκαψα ...
Λύπες και Χαρές
Δε χρειάζομαι πια.
Με τους έρωτες τελείωσα
Και με τα καρδιοχτύπια ...
Για πάντα τα ξέχασα
Και στο μηδέν γυρνάω.

Τίποτα, απολύτως τίποτα ...
Όχι δε μετανιώνω για τίποτα ...

Ούτε για το καλό που μου έχουν κάνει
Ούτε για το κακό,
Τίποτα δε με νοιάζει!

Τίποτα, απολύτως τίποτα ...
Όχι δε μετανιώνω για τίποτα ...

Γιατί η ζωή μου ...
Οι χαρές μου ...
Σήμερα ...
Αρχίζουν με εσένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου